Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
15.03.2023
Vietnam pedig a šéna opět na skladě
Máme v nabídce pedig a šénu z Vietnamu kvalita AB. Kvalita není tak špatná jako u jiných pedigů z Vietnamu. Většinou se hodně láme. Tento pedig se nel... číst celé
07.09.2022
Platba kartami Visa a Mastercard
Novinkou je možnost platby přes platební bránu Comgate, kde si zákazník při placení může vybrat z velkého množství možností.  Plateb kartou, Apple... číst celé
Zobrazit všechny novinky




  1. Úvod
  2. VŠE O NÁKUPU
  3. Reklamační řád
Reklamační řád

Nebojte se reklamovat zboží. Všechny reklamace řešíme k vaší spokojenosti !

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození způsobené dopravou nebo jiná zjevná vada, odešle kupující toto zboží ihned zpět na adresu prodávajícího, a to nejpozději do 3 dnů od obdržení zboží. V tomto případě, pokud zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující, vymění prodávající zboží za bezvadný kus. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

 

Záruční lhůta činí 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (objednávkou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě (objednávce), a to podle požadavku kupujícího, buď výměnou věci, nebo její opravou, Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy jedním z následujících způsobů:

- bezplatným uvedením zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy

- přiměřeným snížením kupní ceny

- náhradním dodáním zboží

- odstoupením od smlouvy

Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené.

Postup při uplatňování reklamace
Reklamace uplatňujte písemně na adresu prodávajícího. Zboží se stručným popisem vady zašlete nebo dopravte na adresu:

Klimpe, s.r.o.

Ochoz u Brna 341

664 02

 

Zboží neposílejte na dobírku. Takovéto zásilky budou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Vzhledem k charakteru uzavření kupní Smlouvy prostřednictvím komunikace na dálku, má Kupující, který je spotřebitelem, právo odstoupit od této Smlouvy bez jakékoli sankce ve lhůtě 14-ti dnů od převzetí zboží.
Dále má Kupující, který je spotřebitelem právo odstoupit od Smlouvy v souladu s ust. § 53 odst. 7 a 8 zákona č. 40/164 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
Výše uvedené se nevztahuje na Kupujícího, který je podnikatelem a uzavírá kupní Smlouvu v souvislosti se svou podnikatelskou činností. V případě výše uvedeného odstoupení od smlouvy bude Prodávajícím zaslána kupní cena, včetně nákladů na dodání, na bankovní účet Kupujícího, který za tímto účelem Kupující Prodávajícímu sdělí a to nejpozději do 14-ti dnů od odstoupení od smlouvy.
Vrácení výrobku Prodávajícímu provádí Kupující na své vlastní náklady.
Prodávající má právo odstoupit od Smlouvy v případě, kdy Kupující neuhradí plnou výši kupní ceny ve lhůtě 30-ti dnů ode dne uzavření kupní Smlouvy.
Při odstoupení od smlouvy musí Kupující zaslat Prodávajícímu kompletní a nepoškozené zboží, od jehož koupě ustupuje, včetně kopie dokladu o nabytí zboží a včetně řádně vyplněného formuláře o odstoupení. Ten najdete zde: FORMULÁŘ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.
NEVYZVEDNUTÍ ZBOŽÍ
Při nevyzvednutí balíku má právo prodejce na úhradu nákladů spojených s odesláním objednaného zboží.
Při opakovaném odeslání balíku má právo prodejce účtovat opakovaně náklady na dopravu a další náklady spojené se zbytečným vyskladněním a opětovným naskladněním zboží. O tuto částku bude navýšena původní hodnota faktury, resp. dobírky.
Kontakt

Klimpe, s.r.o.

Ochoz u Brna 341

664 02

tel: 774 625 094

Email: klimpe@klimpe.cz

Platební brána

Používáme Platební bránu Comgate

Platební brána ComGate

Platba kartami Visa a Mastercard

Visa

Mastercard

 

 

Kontakt
Logo
Pedig-Brno
Gabriela Cejnková
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz