Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
08.02.2016
Nový design
17.1.2019 Nový design naší www stránky. Doufáme, že se vám bude líbit.   číst celé
08.02.2016
FIMO výprodej
15.01.2019  Výprodej FIMO hmoty. Rozhodli jsme se nabídnout vám zboží za skvělé ceny. Začli jsme FIMEM. Potřebujeme místo na nové zajímavé zboží. Je... číst celé
Zobrazit všechny novinky




  1. Úvod
  2. VŠE O NÁKUPU
  3. Reklamační řád
Reklamační řád

Nebojte se reklamovat zboží. Všechny reklamace řešíme k vaší spokojenosti !

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození způsobené dopravou nebo jiná zjevná vada, odešle kupující toto zboží ihned zpět na adresu prodávajícího, a to nejpozději do 3 dnů od obdržení zboží. V tomto případě, pokud zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující, vymění prodávající zboží za bezvadný kus. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

 

Záruční lhůta činí 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (objednávkou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě (objednávce), a to podle požadavku kupujícího, buď výměnou věci, nebo její opravou, Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy jedním z následujících způsobů:

- bezplatným uvedením zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy

- přiměřeným snížením kupní ceny

- náhradním dodáním zboží

- odstoupením od smlouvy

Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené.

Postup při uplatňování reklamace
Reklamace uplatňujte písemně na adresu prodávajícího. Zboží se stručným popisem vady zašlete nebo dopravte na adresu:

Klimpe, s.r.o.

Ochoz u Brna 341

664 02

 

Zboží neposílejte na dobírku. Takovéto zásilky budou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Vzhledem k charakteru uzavření kupní Smlouvy prostřednictvím komunikace na dálku, má Kupující, který je spotřebitelem, právo odstoupit od této Smlouvy bez jakékoli sankce ve lhůtě 14-ti dnů od převzetí zboží.
Dále má Kupující, který je spotřebitelem právo odstoupit od Smlouvy v souladu s ust. § 53 odst. 7 a 8 zákona č. 40/164 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
Výše uvedené se nevztahuje na Kupujícího, který je podnikatelem a uzavírá kupní Smlouvu v souvislosti se svou podnikatelskou činností. V případě výše uvedeného odstoupení od smlouvy bude Prodávajícím zaslána kupní cena, včetně nákladů na dodání, na bankovní účet Kupujícího, který za tímto účelem Kupující Prodávajícímu sdělí a to nejpozději do 14-ti dnů od odstoupení od smlouvy.
Vrácení výrobku Prodávajícímu provádí Kupující na své vlastní náklady.
Prodávající má právo odstoupit od Smlouvy v případě, kdy Kupující neuhradí plnou výši kupní ceny ve lhůtě 30-ti dnů ode dne uzavření kupní Smlouvy.
Při odstoupení od smlouvy musí Kupující zaslat Prodávajícímu kompletní a nepoškozené zboží, od jehož koupě ustupuje, včetně kopie dokladu o nabytí zboží a včetně řádně vyplněného formuláře o odstoupení. Ten najdete zde: FORMULÁŘ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.
NEVYZVEDNUTÍ ZBOŽÍ
Při nevyzvednutí balíku má právo prodejce na úhradu nákladů spojených s odesláním objednaného zboží.
Při opakovaném odeslání balíku má právo prodejce účtovat opakovaně náklady na dopravu a další náklady spojené se zbytečným vyskladněním a opětovným naskladněním zboží. O tuto částku bude navýšena původní hodnota faktury, resp. dobírky.

 

Kontakt

Klimpe, s.r.o.

Ochoz u Brna 341

664 02

tel: 774 625 094

Email: klimpe@klimpe.cz

Přepravní společnosti

Loga

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.